سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
افتتاح نخستین واحد شهرک چاپ و نشر قم با حضور یاسر احمدوند

نخستن واحد تولیدی شهرک چاپ و نشر قم همزمان با هفته امامت و ولایت با حضور یاسر احدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر چاپ وزارت افتتاح شد.

مجتبی محمودیان، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران قم در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به بازدید معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهرک چاپ و نشر(شهاب) قم گفت: این دیدار همزمان با هفته امامت و ولایت برگزار و در آن نخستین واحد تولیدی در شهرک چاپ و نشر قم به‌طور رسمی افتتاح شد.
 
وی ادامه داد: در این مراسم که علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت، مجموعه چاپ و پاکت‌سازی سعیدی فعالیت خود را آغاز کرد.
 
محمودیان با توضیح درباره این مجموعه، عنوان کرد: مجموعه پاکت‌سازی سعیدی تولیدکننده کیسه‌های کامپوزیت و پاکت‌های کرافت با چاپ افست و فلکسو 6 رنگ برای بسته‌بندی انواع پودرهای صنایع غذایی از جمله شیر خشک، پودر آب پنیر و کنسانتره دام و طیور و مواد پودری بهداشتی و....است که در حال حاضر با ۳ دستگاه مشغول فعالیت است.
 
وی با بیان اینکه این مجموعه که در حال حاضر با مبلغ ۶ میلیارد تومان فعال شده است، توضیح داد: این مجموعه قابلیت ادامه فعالیت با ۶ دستگاه را دارد که موجب اشتغال‌زایی ۱۵ نیرو شده است.
 
محمودیان یادآور شد: معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از ساختمان مجموعه چاپ و نشر و صحافی پیک فدک به مدیریت محمد قاسمی و شرکت الفبای چاپ نفیس به مدیریت رسول امینی و مجموعه فرید اسماعیلیان نیز بازدید کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها