چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
90٪ تخفیف خرید کتاب الکترونیک و صوتی در اپلیکیشن فیدیبو

مدیرعامل فیدیبو با اشاره به کمپین‌ تخفیف 90درصدی فیدیبو برای ترویج کتابخوانی در شراط کرونا بر اهمیت نقش رسانه‌ها بر اطلاع‌رسانی مردم برای مطالعه و کتاب‌خوانی تاکید کرد.

ندا برادران، مدیرعامل فیدیبو (اپلیکیشن تولید، دانلود و فروش قانونی کتاب الکترونیک و صوتی) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی اپلیکیشن فیدیبو در ترویج کتابخوانی با توجه به شیوع کرونا در ایران بیان کرد: این روزها در شرایط خاصی هستیم و مردم بیشترین زمان ممکن را در خانه‌ها به‌سر می‌برند. برای استفاده بهینه مردم از زمان درخانه ماندنشان، کمپین‌های مختلفی برگزار کردیم که بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین آن، کمپین 90٪ تخفیف بود که هیچ‌زمان در تاریخ پلتفرم‌های آنلاین اتفاق نیفتاده و فیدیبو با همکاری چندین ناشر این طرح را برای 50 کتاب برتر و خواندنی درنظر گرفته‌است.
 
وی افزود: کتابی هم باتوجه به اطلاعات به‌دست آمده درباره ویروس کرونا در سایت فیدیبو بارگذاری کرده‌ایم که به‌صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
 
برادران با اشاره به اینکه طرح تخفیف 90درصدی کتاب در شرایط شیوع کرونا، فرصتی برای مطالعه کتاب‌های خوانده‌نشده فراهم می‌کند، عنوان کرد: این کار را به‌عنوان یک نهاد با بودجه خصوصی برگزار کردیم که فرصت مطالعه را در اختیار دانشجویان و کارمندانی که به‌دلیل مشغله کاری امکان کتاب‌خواندن نداشتند، می‌گذارد که اگر با حمایت نهادهای متولی و برنامه‌ریزان فرهنگی اطلاع‌رسانی گسترده‌ای بشود، تاثیر چشم‌گیری خواهد داشت.
 
مدیرعامل «فیدیبو» ادامه داد: اگر اطلاع‌رسانی چنین رویدادهایی جامع و کامل باشد، می‌توان بخشی از تهدیدی که جامعه را دربرگرفته به فرصتی برای مطالعه تبدیل کرد و مردم را به‌سمت استفاده از کتاب‌های الکترونیک و صوتی سوق داد.
 
وی بیان کرد: کتاب‌ صوتی این امکان را به خانواده‌ها می‌دهد تا در کنار هم از کتاب‌های صوتی لذت ببرند و درباره آن گفت‌وگو کنند؛ این فرصتی است که نباید به‌راحتی از آن گذشت.
 
برادران درباره پیشنهاد خود برای تاثیرگذاری این برنامه‌ها در جامعه گفت: مردم باید بدانند که می‌توانند از این فرصت به‌خوبی استفاده کنند و چه‌کارهایی را می‌توانند با در خانه ماندن انجام بدهند.
 
وی خاطرنشان کرد: کرونا، یک معضل جهانی و در وهله بعد ملی و ورای صنعت و تجارت است که باید با همکاری تمامی رسانه‌ها و حمایت متولیان حوزه فرهنگ به‌انجام برسد؛ چراکه هرکدام از اپلیکیشن‌های کتاب صوتی، الکترونیک و حتی کتاب‌فروشی‌ها توانی برای خبرساز شدن دارد و نقش رسانه‌ها در اطلاع‌سانی این رویدادها تاثیرگذار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها