چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳
اعتبار هفت میلیارد ریالی برای تجهیز کتابخانه‌‌های مدارس

دبیر دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» از افزایش هفت میلیارد ریالی اعتبار تجهیز کتابخانه‌‌های مدارس تهران برای خرید از این نمایشگاه خبر داد و گفت: در دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» 30 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس تهران اختصاص یافته است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیرمسعود شهرام‌نیا با بیان این که در نمایشگاه «یاد یار مهربان» مدیران و معلمان مدارس تهران طبق زمانبندی مشخص با شهرداران و معاونان فرهنگی اجتماعی مناطق شهر دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد گفت: در این دیدارها مدیران و معلمان می‌توانند مشکلات، پیشنهادها و انتقادهای خود را با شهردار منطقه یا معاون فرهنگی اجتماعی منطقه در میان بگذارند.

وی افزود: بیش از پنج هزار مدرسه از مناطق مختلف شهر تهران با حضور در این نمایشگاه، تازه‌ترین کتاب‌های بازار نشر را بر اساس اعتبار تخصیص یافته،رایگان دریافت می‌کنند.

دبیر دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» با اشاره به این که اعتبار تخصیص یافته به این دوره از نمایشگاه در مقایسه با دوره قبل هفت میلیارد ریال رشد داشته است گفت: بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و تازه‌ترین کتاب‌های بازار نشر از سوی 560 ناشر با 25 درصد تخفیف به مخاطبان ارایه خواهند شد.

شهرام‌نیا افزود: بخش اعظم ناشران، تهرانی هستند و ناشراني از شهرهاي قم، مشهد و اصفهان نيز در دهمين دوره نمايشگاه ياد يار مهربان حضور دارند. این ناشران با 22 هزار عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» شرکت می‌کنند. 

دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» از 12 تا 18 اسفندماه با هدف تجهیز کتابخانه‌های مدارس شهر تهران به همت سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، توسط موسسه نشر شهر در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها