چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۹
«گوشواره‌های رنگی» نرگس افروز به دست کودکان می‌رسد

نرگس افروز از اتمام نگارش کتاب‌های «نسیم می‌آید»، «گوشواره‌های رنگی»، «مداد کوچولو» و «یکی بود که خیلی داشت» برای کودکان خبر داد.-

این نویسنده آثار کودک و نوجوان درباره آثار جدیدش به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: چهار کتاب جدید برای کودکان با موضوعات مختلف نوشته‌ام که توسط انتشارات شباویز منتشر خواهند شد.

وی ادامه داد: کتاب «نسیم می‌آید» داستان پسری را روایت می‌کند که با طبیعت رابطه ای دوستانه دارد و عوامل طبیعی مانند باد، باران و خورشید با او بازی می‌کنند و در مشکلات به کمکش می‌آید.

افروز در رابطه با داستان کتاب دیگرش به نام «گوشواره‌های رنگی» افزود: این کتاب داستان دختربچه‌ای را روایت می‌کند که در راه برگشت از مدرسه نقاشی‌اش در آب می‌افتد و پس از آن با کمک معلمش شروع به ساخت بادبادک از نقاشی‌اش می‌کند.

وی اضافه کرد: کتاب «مداد کوچولو» نیز داستان مدادی هفت ساله را روایت می‌کند که با نوشتن سنش کم می‌شود و ذراتش به جاهای مختلف می‌روند اما از این جریان ناراحت نیست.

این نویسنده آثار کودک و نوجوان ادامه داد: «یکی بود که خیلی داشت» هم داستان کسی را روایت می‌کند که از این‌که خیلی دارد ناراحت است و به همین خاطر به کسانی که چیزی ندارند می‌بخشد اما هر قدر که می‌بخشد داشته‌هایش بیشتر می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها