شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸
نمایشگاه کتاب در جزیره ابوموسی برگزار می‌شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره ابوموسی از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این جزیره از پنجم تا بیستم شهریور‌ماه به مدت 15 روز خبر داد.-

 شیرزاد حسنی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،با بیان این‌که نمایشگاه کتاب هر دو ماه یکبار در جزیره ابوموسی برگزار می شود، عنوان کرد: این نمایشگاه در این شهرستان با حضور دو ناشر کشوری، عرضه پنج‌ هزار عنوان کتاب و ارایه 30 درصد تخفیف برگزار می شود.

وی درباره موضوع کتاب‌های ارایه‌شده در نمایشگاه کتاب جزیره ابوموسی افزود: کتاب‌هایی با موضوع‌های دینی، بهداشتی، عمومی، خانواده، تاریخ، رمان و کتاب‌های قرآنی که با  30 تا 50 درصد تخفیف در این نمایشگاه به دست مخاطبان می‌رسند، آثار ارایه شده در این نمایشگاه را تشکیل می دهند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره ابوموسی همچنین درباره ارایه خدمات ویژه کتابخانه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جزیره ابوموسی اظهار کرد: تمام افراد همزمان با هفته دفاع مقدس می‌توانند به‌صورت رایگان عضو کتابخانه این جزیره شوند.

حسنی با اشاره به برنامه اهدای کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این جزیره به کتابخانه‌های مراکز فرهنگی ابوموسی گفت: از ابتدای امسال تاکنون  چهار هزار نسخه کتاب را به کتابخانه‌های مراکز فرهنگی ابوموسی اهدا کردیم.

وی بابیان این‌که نخستین سهمیه کتاب استان هرمزگان چهارشبه هفته گذشته ارسال شد، عنوان کرد: هر سال معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 60 هزار جلد کتاب را در نیمه نخست سال و 60 هزار نسخه دیگر را در نیمه دوم با حضور نمایندگان کتاب استانی انتخاب می‌کند و در اختیار استان‌ها قرار می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها