شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹
زمینه بهبود نشر کتاب‌های اهل تسنن فراهم شود

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری با اهالی نشر استان کردستان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم دارد تعاملات خود را با اداره کل ارشاد اسلامی استان کردستان برای بهبود نشر کتاب‌های اهل تسنن بیشتر کند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بهمن دری امروز (شنبه 17 تیر) پس از مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه کتاب استان کردستان با اهالی نشر و مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در نشست خبری شرکت کرد.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با توجه به مشکلاتی که در حوزه نشر کتاب‌های اهل تسنن وجود دارد، بر تعامل بیشتر  وزارت ارشاد اسلامی با اداره کل ارشاد استان کردستان تاکید کرد و گفت: امیدواریم با این تعاملات زمینه‌های بهبود نشر کتاب در این حوزه فراهم شود. 

در این نشست اصحاب قلم و ناشران به بیان مشکلات حوزه نشر کتاب اهل تسنن پرداختند و خواستار کوتاه شدن زمان دریافت مجوز انتشار کتاب شدند. 

معاون فرهنگی وزیر ارشاد از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان‌های محروم کشور در سال 91 خبر داد و گفت: امیدواریم این نمایشگاه‌ها در بالا بردن سطح دینی و همچنین در دسترس قرار دادن تازه‌های نشر برای اقشار مختلف جامعه موثر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط