شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴
ضرورت وجود کتابخانه تخصصی برای انجمن‌های هنری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرح‌های فرهنگی شهر بابک استان كرمان بازدید کرد. در این بازدید هنرمندان شهر بابک خواستار تصویب بودجه مشخص برای انجمن‌های هنری و وجود کتابخانه تخصصی برای هر انجمن شدند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر بازدید از طرح‌های فرهنگی شهر بابک، چند طرح را در این شهرستان افتتاح کرد.

در این بازدید یکی از هنرمندان شهر بابکی به نمایندگی از سایر هنرمندان با اشاره به مشکلات هنرمندان این دیار، خواستار تصویب بودجه مشخص برای انجمن‌های هنری شد و ضرورت وجود کتابخانه تخصصی برای هر انجمن، تهیه وسایل و ابزار کافی برای انجمن‌ها و توجه به معیشت هنرمندان و احداث صنف مشخص برای آنان را بیان کرد.

«بابک زمین» نخستین نشریه شهر بابک است
ساختمان رسانه محلی «بابک زمین» و سایت خبری شهر بابک با حضور سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره‌برداری رسید. 

مدیر مسوول نشریه «بابک زمین» در حاشیه بهره‌برداری از این ساختمان گفت: نشریه «بابک زمین» 10 سال به طور منظم هر هفته منتشر می‌شود و نخستین نشریه شهر بابک است. 

علی‌اکبر فروتنی با اشاره به این‌که «نشریه بابک زمین 10 هزار تیراژ دارد»، افزود: این نشریه نخستین نشریه محلی دارای ساختمان است. 

مدیرمسوول نشریه بابک زمین منبع تامین هزینه احداث ساختمان نشریه را منابع درآمدی بابک زمین عنوان کرد و گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت 1500 متر مربع و با زیربنای 400 متر مربع احداث شده است. 

وی سالن اجتماعات، نگارخانه، سمعی و بصری و تحریریه را از امکانات این ساختمان برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط