سه‌شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۱
بررسي آيات قرآني از ديدگاه فيزيك در يك كتاب

مدير انتشارات اهورا قلم دزفول،‌ از انتشار كتاب «علم فيزيك و قيامت در قرآن» خبر داد. اين كتاب به بررسي تطبيقي آيات قرآن با رويدادهاي علمي از جمله پديده‌هاي علم فيزيك مي‌پردازد.-

سيده مهشيد پيام،‌ نويسنده و مدير انتشارات اهورا قلم دزفول با اعلام خبر انتشار كتاب «علم فيزيك و قيامت در قرآن» اظهار كرد: اين كتاب به بررسي تطبيقي آيات قرآن با رويدادهاي علمي اختصاص دارد و علم فيزيك و دين را درباره وقايعي از جمله قيامت كه قرآن وعده آن را داده است، همسو مي‌داند.

پيام افزود: «دكتر سيد لقمان شاه‌ركني» نويسنده اين كتاب حدود 30 سال با سازمان انرژي اتمي آمريكا همكاري داشته و اين نوشتار حاصل مطالعات و تحقيقات شخصي اوست. به عنوان مثال سخن قرآن مبني بر اين‌كه قيامت 50 هزار سال به طول مي‌انجامد، در اين كتاب بررسي و امكان آن از نظر فيزيكي تشريح شده است.

وي همچنين از تاليف كتاب ديگري با موضوع ‌اعجازهاي قرآني توسط شاه‌ركني خبر داده و اظهار كرد: بخش عمده‌اي از تاليف اين كتاب به پايان رسيده است و پس از كسب مجوز،‌ توسط انتشارات اهورا قلم منتشر خواهد شد اما از آنجا كه شاه‌ركني پيش از اين خارج از كشور فعاليت هسته‌اي داشته و همچنين به دليل موضوع حساس كتاب،‌ سختگيري‌ها نسبت به نوشته‌هاي او زياد است و وزارت اطلاعات نيز بايد چاپ اين اثر را تاييد كند.

مدير انتشارات اهورا قلم دزفول از انتشار كتاب «مناسك و آيين‌هاي عاشورا (از آل بويه تاكنون)» در اين انتشارات خبر داد و گفت: اين كتاب مشتمل بر مناسك و آيين‌هاي مردم دزفول در ماه محرم به ويژه روز عاشوراست. 

پيام افزود: اين كتاب توسط «فرخنده چيني‌پرداز» تاليف و با شمارگان 1000 نسخه به تازگي منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط