شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱
مرگ قذافی؛ پايان‌بخش کتاب «امام ربوده شده»

موسسه فرهنگي تحقيقاتي امام موسي صدر به تازگي چند مجموعه سخنراني از امام موسي صدر در حوزه مسايل اجتماعي را در قالب كتاب منتشر كرده است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي موسسه فرهنگي تحقيقاتي امام موسي صدر، کتاب «روح تشریع در اسلام» از جمله اين آثار است.
 
این کتاب متن سخنرانی امام موسی صدر در کنفراس آشنایی با اندیشه اسلامی(ملتقی الفکر الاسلامی) در سال 1973 را دربر دارد، 
کتابي كه می‌توان آن را پژوهشی در حوزه فلسفه فقه به‌شمار آورد.

کتاب «امام ربوده شده، سید موسی صدر» از ديگر آثار اين مجموعه است. این کتاب جیبی در دو بخش به بررسي زندگی امام صدر مي‌پردازد. بخش نخست به صورت سالشمار تاليف شده و بخش دوم کتاب، خلاصه‌ای از پرونده ربودن امام صدر است که با روابط وي با لیبی آغاز می‌شود و آخرین بند آن نیز مرگ قذافی است. اين كتاب در 44 صفحه تدوین شده است.

کتاب «تغییر، ضرورتی حیاتی» عنوان سومين اثر تازه منتشر شده اين مجموعه است كه گزيده‌اي از نوشته‌ها و گفته‌های امام موسی صدر در مناسبت‌های مختلف را دربر دارد، مباحثي كه به نحوی با موضوع تغییر اجتماعی و سیاسی پیوند دارند. 

اين کتاب در سه محور تدوین شده است. «تغییر به مثابه نیاز دینی»، «نیروهای تغییر در جامعه» و «خطوط اصلی اصلاح مطلوب» از محورهاي اين كتابند. 

بخش‌های پایانی کتاب نیز روزشمار زندگی و فهرست اصطلاحات کتاب است. کتاب «تغییر، ضرورتی حیاتی» در 184 صفحه رقعی منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط