چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کتاب‌های‌‎ صوتی دفاع مقدس به زبان عربی و انگلیسی تولید شد/ تجلیل از ۵۰ نویسنده دفاع مقدس همدان

مدیر ادبیات پایداری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: برای اولین بار کتاب‌های صوتی با موضوع دفاق مقدس به زبان‌های انگلیسی و عربی تولید شده است.

محمد برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان از رونمایی کتاب «زمانی برای عاشقی» خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه این کتاب در همدان رونمایی نشده است، همزمان با هفته مقاومت این کتاب در تویسرکان رونمایی خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی «زمانی برای عاشقی» خبر داد و گفت: نشست هم اندیشی با نویسندگان ادبیات پایداری نیز در این هفته پیش‌بینی شده است.

مدیر ادبیات پایداری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از آغاز به کار انجمن‌های ادبی در سراسر استان خبر داد و گفت: در مراسم ایام هفته مقاومت تجلیل از ۵۰ نفر از نویسندگان و نوقلمان ادبیات پایداری سراسر استان تجلیل خواهد شد.

وی به تولید ۹۰ عنوان کتاب صوتی تولید شده اشاره کرد و گفت: این کتاب‌ها در بخش کودک، خاطره، نمایشنامه، مدافعان حرم و مدافعان سلامت است.

مدیر ادبیات پایداری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه تولید کتاب به زبان‌های خارجی نیز مدنظر است گفت: برای اولین بار کتاب‌های صوتی به زبان انگلیسی و عربی نیز با موضوع دفاع مقدس تولید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها