جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
ارائه آثاری از آلتوسر، گادامر و ریکور در نمایشگاه کتاب

نشر شب‌خیز با عناوین جدیدی چون «ساختارگرایی چست؟» اثر لوئی آلتوسر و ژیل دلوز ، «هنر و زبان» نوشته هانس گئورگ گادامر و پل ریکور و «در باب خداوند و خدایان؛ مصر، اسرائیل و ظهور تک خدایی» به قلم یان آسمان در نمایشگاه کتاب شرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) «شب‌خیز» از جمله ناشران نوپایی است که به شکل تخصصی در حوزه اندیشه فعالیت‌ می‌کند. این ناشر در نمایشگاه سی‌و‌چهارم با عناوین فلسفی جدیدی چون «ساختارگرایی چست؟» اثر لوئی آلتوسر و ژیل دلوز با ترجمه نوید گرگین و محمدرضا زمانی، «هنر و زبان» نوشته هانس گئورگ گادامر و پل ریکور با ترجمه مهدی فیضی، «در باب خداوند و خدایان؛ مصر، اسرائیل و ظهور تک خدایی» به قلم یان آسمان و ترجمه محمد حبیب‌الهی شرکت کرده است.

مسئول غرفه این نشر در گفت‌وگو با ایبنا با اشاره به استقبال مخاطبان از کتاب‌های فلسفی در نمایشگاه سی‌و‌چهارم کتاب‌های پر فروش این نشر را این طور معرفی می‌کند: «درباب خداوند و خدایان؛ مصر اسرائیل و ظهور تک خدایی»، «بنیادگذاری چیست؟» نوشته ژیل دلوز با ترجمه محمد زمان زمانی جمشیدی، «پول هستی‌شناسی جامعه و قانون» نوشته آنجلا کندللو و دیگران با ترجمه علیرضا عطارزاده، «هرمونتیک به منزله روش‌شناسی عام علوم روحی» به قلم امیلیو بتی با ترجمه علیرضا عطارزاده از جمله آثار پرفروش ما بوده است.
 
به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها