چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
نمايشگاه فروش و معرفی محصولات كسب و كارهای خانگی در كتابخانه مركزی اورميه افتتاح شد

به‌مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نمايشگاه فروش و معرفی محصولات توليدی كسب و كارهای خانگی و محلی در كتابخانه مركزی اورميه افتتاح شد.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی، گفت: همزمان با نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نمايشگاه فروش و معرفی محصولات توليدی كسب و كارهای خانگی و محلی در كتابخانه مركزی اورميه افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف حمايت از كسب و كارهای كوچک و محلی و بانوان صاحب كسب و كار، نمايشگاه معرفی و فروش محصولات توليد شده به همت فعالان كسب و كارهای محلی است.

معصومی با بیان اینکه در اين نمايشگاه، 20 نفر از توليدکنندگان و كارآفرينانِ حوزه‌های مختلف غرفه برپا کرده‌اند، گفت: محصولات فرش، خشكبار، عرقيجات، شمع‌سازی، رزين، كيک و شيرينی‌پزی، بافتنی و عروسک‌بافی، خياطی، كار روی پارچه، سنگ‌تراشی، چرم‌دوزی، سفال و چوب و ... در حال عرضه و فروش است.

وی افزود: اميدواریم با حضور گرم و فعال اقشار مختلف مردم و حمایت از بانوان سرپرست خانواده و كسب و كارهای محلی و سهم كوچکی در توسعه كارآفرينی داشته باشيم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: این نمایشگاه با همكاری مشترک كتابخانه مركزی اورميه، مركز كارآفرينی خودباوری، كميته امداد منطقه 3 و مركز فنی حرفه‌ای دختران اروميه در كتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شده و تا 18 اسفند دایر خواهد بود؛ شهروندان عزيز و عموم مردم از ساعت 10 تا 20 می‌توانند از نمايشگاه ديدن كنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها