شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۵:۵۸
اثر تبلیغات کتابفروشی در جذب مخاطب به طرح پیوست نمایشگاه کتاب

مدیر فروشگاه «کتاب اردیبهشت» گفت: از طریق ارسال پیامک‌های تبلیغاتی گروهی و همچنین تبلیغات و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی (اینستاگرام) مشتریان را از طرح آگاه کردیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، زهرا تخت‌کشیان، مدیر فروشگاه «کتاب اردیبهشت» درباره نحوه تبلیغات طرح پیوست از سوی این فروشگاه، گفت: عمده مشتری‌های ما قدیمی و بومی هستند اما از شهرهای دیگر هم مخاطبانی داریم. ما از طریق ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و همچنین تبلیغات و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی (اینستاگرام) مشتریان از طرح آگاه کردیم و البته توانستیم مشتریان تازه‌ای نیز به مخاطبان خود اضافه کنیم.

وی درباره نحوه ارسال کتاب به مشتریان و مخاطبان مجازی مجموعه «کتاب اردیبهشت لوتوس مال» اشاره کرد: «کتاب اردیبهشت» در طرح پیوست حدود ۱۲ هزار جلد کتاب را عرضه کرده و از نظر تنوع و تعداد عناوین دست پری برای مخاطبان دارد. همچنین دقت زیادی می‌کنیم تا کتاب خوب بسته‌بندی شود و در مراحل ارسال آسیب نبینند.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، علاقه‌مندان برای خرید کتاب در طرح پیوست سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پایان روز یکشنبه چهارم خرداد (۱۴۰۴) فرصت دارند به سامانه bazarketab.ir مراجعه کرده و به تهیه کتاب‌های مورد نظر خود با ۲۰ درصد تخفیف یارانه کتاب تا خرید ٢ میلیون تومان برای هر کدملی بپردازند و از امکان ارسال رایگان پستی هم بهره‌مند شوند.

طرح پیوست سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از یکشنبه (۲۸ اردیبهشت) آغاز به کار کرده و تا پایان روز یکشنبه (چهارم خرداد ۱۴۰۴) به کار خود ادامه می‌دهد.

این طرح به فروش ویژه کتابفروشی‌ها اختصاص دارد و علاقه‌مندان می‌توانند به هر دو صورت حضوری و مجازی به بیش از ۴۰۰ کتابفروشی عضو سامانه بازار کتاب مراجعه کرده و از فرصت خرید کتاب با تخفیف یارانه‌ای برای هر کد ملی بهره‌مند شوند.

فروشگاه «کتاب اردیبهشت» لوتوس مال تهران، به مدیریت زهرا تخت‌کشیان یکی از کتابفروشی‌های تهرانی و پرمخاطب این طرح است. هرچند که این فروشگاه میان پرمخاطب‌ها حضور دارد، اما مدیریت این مجموعه از میزان فروش به نسبت سال‌های گذشته، راضی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها

پربازدیدترین