چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
ویژه‌برنامه‌های دهه فجر کتابخانه‌های عمومی استان قم اعلام شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با ایام الله دهه فجر در کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد.

مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با تبریک فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر، گفت: امیدآفرینی، نشاط و نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل و چهارمین جشن انقلاب با محور کتاب و ترویج کتابخوانی، رویکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با شعار «ایران؛ سرزمین فرهنگ و کتاب» در این ایام مبارک است.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم به تشریح برنامه این اداره کل در ایام دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: از ۱۲ الی ۲۲ بهمن‌ماه، بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی اعم از نشست کتابخوان، معرفی و نقد کتاب، مسابقات کتابخوانی، نمایشنامه‌خوانی و ... در ۲۴ کتابخانه عمومی استان برگزار می‌شود.
 
توکلیان تصریح کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان قم اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی به کتابخانه‌های عمومی قم مراجعه کنند رایگان به عضویت کتابخانه‌های عمومی درآیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها