جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
اجرای طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی در کتابخانه‌های عمومی استان

معاون امور كتابخانه‌ها و همكاری‌ها استان آذربایجان‌غربی از طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی به‌مناسبت دهه فجر خبر داد.

سمیه رحمان‌پور، معاون امور كتابخانه‌ها و همكاری‌های استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی، گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح، اعضایی که منابع امانی خود را در تاریخ‌های 12 الی 22 بهمن ماه به کتابخانه عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکرد خواهند شد.

رحمان‌پور ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان میتوانند جهت عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی در این ایام با مراجعه حضوری به کتابخانه‌های عمومی و یا دریافت کد تخفیف از طریق پرتال کتابخانه‌های عمومی، برای یک سال به عضویت کتابخانه مورد نظر خود درآیند.

معاون امور كتابخانه‌ها و همكاری‌ها استان آذربایجان‌غربی گفت: جهت دریافت کد تخفیف از طریق پرتال کتابخانه‌های عمومی به نشانی samanpl.ir/common/portal/fehrestlib می توانید اقدام کنید. اعتبار کدهای تخفیف تا پایان بهمن ماه است.
 
 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها