یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
انتخابات و مجمع عمومی تعاونی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برگزار می‌شود

انتخابات و مجمع عمومی تعاونی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان دوشنبه 31 مرداد برگزار می‌شود.

فرهاد تیمورزاده، رئیس هیات مدیره تعاونی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به تغییر زمان مجمع عمومی تعاونی بیان کرد: پیش از این قرار بود در روز 21 تیر این مجمع برگزار شود؛ اما به علت ایرادگیری سازمان تعاون به فاصله زمانی درج آگهی مجمع تا تاریخ برگزاری، به‌دلیل برگزاری انتخابات هیات مدیره یا بازرسان در این مجمع مطابق با تبصره 3 ماده 12 آئین‌نامه تشکیل مجامع عمومی و کمبود یک روز از حداقل مدت قانونی، این مجمع برگزار نشد.
 
وی ادامه داد: در این زمینه هیات مدیره با لحاظ فاصله قانونی و در نظر گرفتن پایان دهه اول سوگواری سالار شهیدان دوشنبه 31 مرداد‌ماه برای برگزاری مجمع عمومی در نظر گرفته شد.
 
تیموزاده با اشاره به دستور جلسه این مجمع، گفت: در این نشست ابتدا گزارش هیات مدیره بعد از گزارش بازرس، ارائه خواهد شد، سپس درباره ضورت‌های مالی و نحوه تقسیم سود و ذخائر انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه طرح و تصویب گزارش تغییرات اعضا و سرمایه و اتحادیه تصمیم درباره اجاره واحدهای تعاونی از دیگر دستورهای این جلسه است، عنوان کرد: انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیات‌مدیره و بازرس، تعیین خط‌مشی و برنامه تعاونی نیز از دیگر برنامه‌های تعاونی خواهد بود.
 
به گزارش ایبنا؛ اکنون منصور‌ جام‌شیر به‌عنوان مدیرعامل، فرهاد تیمورزاده به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره، بهروز امیری در سمت نایب‌رئیس و علی جیران پور‌خامنه به‌عنوان عضو هیات‌مدیره، همچنین اسدالله شعبانی، عضو علی‌البدل هیات مدیره و محسن مهرآبادی به‌عنوان بازرس این تعاونی مشغول کار هستند.
 
مجمع عمومی تعاونی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان دوشنبه (31 مرداد ساعت 17) در محل شرکت تعاونی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها