دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
توزیع مقوای FBB معروف به ایندربرد در تعاونی چاپخانه‌داران

تعاونی چاپخانه‌داران تهران به میزان نیاز اعضای خود اقدام به عرضه مقوای FBB معروف به ایندربرد در سایز و گراماژهای مختلف کرد.

احمدرضا اعتماد مظاهری، مدیرعامل تعاونی چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  کتاب ایران‌(ایبنا)، با بیان اینکه طی یک ماه گذشته به دنبال تامین مقوای ایندربرد و سایر اقلام مورد نیاز چاپخانه‌داران بودیم، گفت: در این بخش شرکت تعاونی چاپخانه‌داران برای رفع نیاز چاپخانه‌داران و دسترسی مطمئن و قابل پیگیری به کالای باکیفیت با قیمت مناسب، عرضه مقوای FBB معروف به ایندربرد را آغاز کرده است.
 
وی ادامه داد: در این زمینه بخشی از موجودی‌ها در انباری در تهران و بخش دیگر آن هنوز در بندرعباس قرار دارد که به زودی به تهران منتقل خواهد شد.
 
مظاهری با بیان اینکه تنوع توزیع این مقوا در گراماژ و سایزهای مختلف است، گفت: چندین سال بود که به دلیل افزایش نرخ ارز و نبود نقدینگی در بخش سلولزی فعال نبودیم، اما این بخش اکنون مجددا فعال شده است و امیدواریم بتوانیم کالاهای مورد نیاز همکاران را تامین کنیم.
 
وی با اشاره به کاهش قیمت این کالا در بازار با توزیع مقوا در میان صنف، توضیح داد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور این کار سختی‌های زیادی دارد و در بازار اغلب به‌صورت بدون فاکتور و غیررسمی توزیع می‌شود؛ اما همیشه با فاکتور و صورتحساب رسمی کالاها را می‌فروشیم.
 
مظاهری یادآور شد: ارائه صورتحساب موجب می‌شود همکاران زمانی که می‌خواهند دفاتر حسابرسی خود را برای سازمان امور مالیاتی پر کنند، در پایان سال کمتر با چالش و مشکل در حوزه مالیات بر ارزش افزوده روبه‌رو باشند.

وی در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: افرادی که نیازشان به مقوای FBB، بیش از موجودی کنونی انبار است، می‌توانند میزان احتیاج خود را به گروه بازرگانی یا مدیریت شرکت تعاونی چاپخانه‌داران اعلام کنند تا تامین شود.
 
مظاهری همچنین از رایزنی برای ورود کاغذ و مقوای گلاسه نیز خبر داد و گفت: بعد از تامین مقوای ایندربرد به میزان نیاز چاپخانه‌داران برای بحث مقوای گلاسه و سایر اقلام وارد عمل خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها