سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
کتابی دیگر درباره حاج‌ احمد متوسلیان روانه بازار نشر شد

کتاب «عروج از شاخه زیتون» نوشته جواد کلاته عربی درباره زندگی حاج‌احمد متوسلیان توسط نشر ۲۷ بعثت و انتشارات موسسه مطبوعاتی ایران منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایرات (ایبنا)، جواد کلاته عربی در یادداشتی نوشت: تنها اثر جامع درباره زندگی و زمانه احمد متوسلیان به بازار نشر رسید. کتاب «عروج از شاخه زیتون» روایت‌هایی درباره کودکی، خانه و خانواده، کار در کارگاه شیرینی‌پزی، مدرسه و محله، دانشگاه علم و صنعت، فعالیت‌های انقلابی پیش از بهمن ۵٧، زندانی در خرم‌آباد، ورود به سپاه، حضور در درگیری‌های مهاباد، بوکان، بانه، سقز، پاوه و مریوان، فرماندهی سپاه مریوان، عملیات محمد رسول‌الله، تشکیل تیپ ٢٧، عملیات‌های فتح‌المبین و بیت‌المقدس، حضور در جبههٔ سوریه و ماجراهای بعد از اسارت حاج احمد متوسلیان را به تصویر کشیده است.

جواد کلاته عربی؛ نویسنده این کتاب گفت: این دو سه سال اخیر دوتا کار برای حاج‌احمد انجام دادم. یکی همین کتاب است و یکی هم سرپرستی پژوهش یک مجموعهٔ تلویزیونی دربارهٔ تیپ٢٧ و حاج‌احمد.

خیلی دنبال انجام کارهای پرسروصدا و تیترهای یک رسانه‌ها نیستم و از این بابت راضی‌ام.
از وقتی در معرض این دو پروژه قرار گرفتم، فقط خداخدا می‌کردم کارها را به من بدهند و موفق به انجامش بشوم. نمی‌دانم دقیقاً چه حس و حالی است. اما مگر می‌توانستم قبول کنم کاری دربارهٔ حاج‌احمد باشد و او، من را برای انجام کارهایش نپذیرد؛ تمام وجودم می‌شد احساس تباهی و حسرت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها