چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
مجموعه کتاب‌های طنز «جزیره‌ بی‌تربیت‌ها» بازنشر شد

مجموعه پنج‌‌جلدی و طنز «جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها» به نویسندگی شهرام شفیعی و تصویرگری ندا عظیمی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ راوی کتاب «جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها» پسری نوجوان است که ماجراهای خود و خانواده‌اش در یک کاخ را تعریف می‌کند. آنها بازماندگان یک سلسله هستند و به عنوان مراقب و راهنما در کاخ باقی‌ مانده‌اند.

در پشت جلد مجموعه کتاب «جزیره بی‌تربیت‌ها» آمده است: «ما خانواده سلطنتی بی‌تربیت‌ها هستیم. البته سال‌هاست که کاخ به موزه تبدیل شده. مردم برای تماشا این‌جا می‌آیند و برای همین ما توی کاخ کار می‌کنیم. پادشاه، سرایدار کاخ است و ملکه، آشپزخانه را می‌چرخاند. من و خواهرم هم برای بازدیدکننده‌های خسته چارپایه می‌گذاریم و انعام می‌گیریم.»

بر اساس این خبر، کتاب «جزیره بی‌تربیت‌ها» ۱ و ۲ با شمارگان ۳۷هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ هشتم، «جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها» ۳ با شمارگان ۳۲هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ هفتم، «جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها» ۴ با شمارگان ۲۷هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ ششم و «جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها» ۵ با شمارگان ۲۵هزار نسخه به چاپ پنجم رسیده است.

اولین کتاب این مجموعه سال ۱۳۹۰ و پنجمین شماره آن سال ۱۳۹۵ از سوی کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان برای مخاطبان بالای ۹ سال (نونهال) با قطع رقعی منتشر شد.

مجموعه طنز «جزیره‌ بی‌تربیت‌ها» از محبوب‌ترین و پرخواننده‌ترین کتاب‌ها در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری به‌شمار می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ها را به ترتیب با قیمت‌های ۴۵ هزار تومان، ۴۸ هزار تومان، ۴۲ هزار تومان، ۴۵ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و همچنین پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها