سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴
سروده‌های تازه مسعود بیزارگیتی در راه انتشار

مسعود بیزارگیتی، شاعر و منتقد ادبی مجموعه‌ای از مقاله‌های خود را به همراه سه مجموعه شعر و یک مجموعه داستان آماده انتشار کرده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیزارگیتی گفت: سال‌ها پیش مجموعه نقد ادبی‌ام را با عنوان «روند بغرنج آفرینش» از سوی نشر گیلان منتشر کردم. این کتاب حاوی نقدها و پژوهش‌های من بر آثار شاعران و نویسندگانی چون احمد محمود، محمود دولت‌آبادی و علی باباچاهی است.

این شاعر درباره مراحل انتشار کتاب‌هایش گفت: هر پنج جلد کتاب‌هایی که در دست چاپ دارم، مراحل حروفچینی و تکمیل نهایی را سپری می‌کنند و به ناشر سپرده نشده‌اند. برای هیچ کدام از آن‌ها نیز هنوز نامی انتخاب نکرده‌ام. 

وی که در سال 2012 دو جلد از مجموعه اشعار خود را از سوی انتشارات H ANDS MEDIOUM منتشر کرده است، گفت: هر دو این مجموعه اشعار یعنی «دهانم با هیچ صلیبی به سکوت نمی‌رسد» و «استوای بی تقویم کلمات» حاصل تأملات فلسفی-اجتماعی است. این دو دفتر کمی متفاوت‌تر از کارهای قبلی‌ام و شبیه به «سطرهای هنوز» و «صداهای ریخته» است.

مسعود بیزارگیتی متولد 1339 شهرستان رشت است. 

از میان آثار او می‌توان به ستاره‌ها شکل فریادند(مجموعه شعر)، لحظه ها و تأمل(مجموعه شعر)، روند بغرنج آفرینش(نقدادبی)، شکلی که نام تو دارد(مجموعه شعر)، زبان گمشده(مجموعه شعر)، نشان‌های بی‌جهت(مجموعه شعر)، صداهای ریخته(مجموعه شعر)، سطرهای هنوز(مجموعه شعر)، دهانم با هیچ صلیبی به سکوت نمی‌رسد(مجموعه شعر) و در استوای بی تقویم کلمات(مجموعه شعر) اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها