جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
«هنرهای نمایشی؛ روان‌شناسی و جامعه‌شناسی تئاتر» به چاپ دوم رسید

کتاب «هنرهای نمایشی؛ روان‌شناسی و جامعه‌شناسی تئاتر» به نویسندگی حسن‌پور گل محمدی در انتشارات طراحان تین برای نوبت دوم چاپ شد.

سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): کتاب «هنرهای نمایشی؛ روان‌شناسی و جامعه‌شناسی تئاتر» به نویسندگی حسن‌پور گل محمدی توسط انتشارات طراحان تین در نوبت دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با استقبال دانشجویان تجدید چاپ شد. این کتاب در ۳۰۸ صفحه در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ پس از یک سال‌نگارش، توسط نویسنده پژوهش و گردآوری شد که پس از آن برای علاقه‌مندان این حوزه وارد بازار کتاب شد.

این کتاب در ۹ فصل مختلف مربوط به تئاتر و نمایش گردآوری شده است که فصل‌های آن بدین شرح است: تئاتر صحنه در ایران و اروپا، فلسفه و تئاتر، تئاتر کودک و نوجوان، تئاتر آئینی و سنتی، طراحی تئاتر، شناخت نمایش و تئاتر از حوزه فهم و درک جامعه به هنرنمایش با زبان روان‌شناسی و جامعه‌شناسی با مقدمه و نوشتاری از رحمت امینی، شهرام خرازی‌ها، جلال افشار، پوپک فرزانه پور و شادروان علیرضا غفاری، برای دومین بار در بهمن ۱۴۰۲ منتشر شد.

حسن‌پور گل محمدی به‌عنوان نویسنده کتاب «هنرهای نمایشی؛ روان‌شناسی و جامعه‌شناسی تئاتر»، تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده در این کتاب را در فرآیند یک پروژه اجرایی و آزمایشگاهی در مدت نزدیک به ۵ سال که در ابتدای شروع ویروس کرونا (اسفند ۱۳۹۸ تا خرداد ۱۳۹۹) بود شرح می‌دهد تا زمانی که به جشنواره بین‌المللی تئاتر مجازی «تک» می‌رسد.

این کتاب در تجدید چاپ دوم از سوی مدیر انتشارات و مؤلف آن به روح هنرمند فقید جناب شادروان علیرضا غفاری تقدیم شده است.

کتاب «هنرهای نمایشی؛ روان‌شناسی و جامعه‌شناسی تئاتر» برای دانشجویان تئاتر و سینما، هنردوستان به این حوزه همچنین اساتید و علاقه‌مند به دانش هنرهای نمایشی مناسب و قابل‌ارائه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها