شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
تجلیل از بانوان مروج کتاب همزمان با هفته کتاب‌وکتابخوانی در بجنورد برگزار شد

خراسان شمالی- مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: تجلیل از بانوان مروج کتاب‌وکتابخوانی همزمان با هفته کتاب در بجنورد برگزار شد.

حبیب‌الله پاکدامن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در بجنورد اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب از سه بانوی مروج کتاب که خود هم کتابدا و هم کتابخوان هستند تقدیر و تجلیل شد.

وی گفت: این سه بانوی خراسانی که خود مدیر کانون‌های مساجد استان هستند با تلاش بی‌وقفه خود در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تلاش‌های بی‌وقفه‌ای داشته‌اند.

پاکدامن افزود: «فاطمه ایزانلو» مدیر کانون فرهنگی هنری اندیشه روستای قره خانبندی بجنورد، «اعظم رهبان» مدیر کانون فرهنگی هنری نینوا و «حدیثه گریوانی» مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای گریوان تکریم شدند.

وی تشکیل حلقه‌های کتابخوانی و خوانش کتاب دسته جمعی با حضور دختران نوجوان را از مهم‌ترین عوامل برتری این بانوان دانست.

پاکدامن تاکید کرد: بهره‌مندی از رشته‌های هنری از جمله نقاشی و خوشنویسی برای ایجاد انس با کتاب و مطالعه در کودکان، برگزاری مسابقات کتابخوانی از کتاب‌های منسوب به زندگینامه شهدا، از جمله اقدامات این کانون‌ها در حوزه کتاب و کتابخوانی با وجود کمترین امکانات موجود، است.

وی در پایان افزود: مردمی بودن پایگاه‌های کانون مساجد در سراسر استان خراسان شمالی را از مهم‌ترین عوامل جذب کودکان و نوجوانان در این مساجد از طریق مطالعه و توجه مستمر به کتاب دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها