دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
همایش حکمرانی اسلامی اولین گام تخصصی برای نهادینه کردن آموزه‌های رضوی است

ایلام- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در آیین اختتامیه همایش حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی گفت: در سال‌های گذشته فعالیت‌های شایسته ای با موضوعات شعر و خاطره و دلنوشته رضوی در استان ایلام برگزار شد و این بار مفتخریم که در ساحت علمی برای نهادینه کردن آموزه‌های رضوی، چنین همایشی در ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در آئین اختتامیه همایش بین‌المللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی، گفت: همایش حکمرانی اسلامی، اولین گام تخصصی برای نهادینه کردن آموزه‌های رضوی است.

علی هوشمند ادامه داد: بنا به ظرفیت و قابلیت دانشگاهی در استان و سرفصل‌های مشخص شده برای استان ایلام این همایش برگزار شود و دست اندرکاران توقع چنین استقبال ملی و بین المللی نداشتیم.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته فعالیت‌های در خور و شایسته‌ای با موضوعات شعر و خاطره و دلنوشته رضوی در استان ایلام برگزار شد و این بار مفتخریم که در ساحت علمی برای نهادینه کردن آموزه‌های رضوی چنین همایشی در ایلام برگزار می‌شود.

وی به رونمایی از پوستر همایش در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اشاره کرد و گفت: در استان ایلام حمایت‌های خوبی از سوی شورای فرهنگ عمومی و استانداری و دانشگاه ایلام صورت گرفت که این امر نشان از اهمیت مباحث فرهنگی و آموزه‌های اهل بیت در استان است.

هوشمند با عنوان اینکه امیدواریم این همایش وزین علمی قدمی باشد برای آغاز راه تمدن اسلامی، به وقایع غزه و جنایت‌های رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: آموزه‌های مقاومت برگرفته از همین آموزه‌هایی است که در این همایش سعی بر تئوریک کردن آن شده است.

به گزارش ایبنا؛ آئین اختتامیه همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی، امروز دوشنبه ۸آبان در سالن اجتماعات آیت‌الله حیدری دانشگاه ایلام در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها