چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
برنامه با «قصه‌های مادربزرگ» در کانون پرورش فکری زنجان اجرا شد

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: به مناسبت هفته کودک؛ برنامه با «قصه‌های مادربزرگ» در کانون پرورش فکری زنجان اجرا شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: به مناسبت روز کودک برنامه‌های متنوعی در مراکز کانونی استان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های کانون پرورش فکری با تبیین نقش کودکان در موضوعات مختلف از جمله صلح، محیط زیست، سلامت، گذشته، حال، آینده، رفاه، بهزیستی در حال اجراست، اضافه کرد: برای اجرای این برنامه‌ها از مشارکت خانواده‌ها هم استفاده شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اجرای شده برنامه « قصه‌گویی مادربزرگ‌ها» برای کودکان بود، گفت: این برنامه در قالب دورهمی با حضور اعضای کانون پرورش فکری و مادربزرگ ها برگزار شد.

عیسی‌خانی افزود: در این دورهمی مادربزرگ‌های جمع به بیان خاطرات پر تجربه و پندآموز پرداخته و قصه‌های بومی و محلی بازخوانی شد.

وی تصریح کرد: این دورهمی‌ها فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ قصه‌گویی و زنده نگه داشتن قصه‌های بومی و محلی و با هدف تکریم از منزلت سالمندان و اهمیت یادآوری جایگاه ارزشمند سالمندان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: برگزاری کارگاه کتابخوانی، قصه‌گویی، نمایش خلاق و کارگاه کاردستی خلاق ساخت صورتک‌های زیبا و دوست داشتنی پدر بزرگ و مادربزرگ، مسابقه کتابخوانی از قصه‌های تاریخی، سفالگری، بازی با مادربزرگ‌ها از دیگر برنامه‌های اجرا شده به مناسبت هفته کودک در مراکز کانونی بود.

وی گفت: همچنین توسط مراکز سیار نیز مربیان کانون در مدارس استثنایی حضور پیدا کرده و برنامه‌‎های متنوع و شادی برای کودکان دارای نیازهای ویژه اجرا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها