دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
کتابخانه مرکزی خوزستان در نوروز 1402 فعال است

کتابخانه مرکزی خوزستان طی نوروز 1402 در دو شیفت صبح و عصر آماده‌ خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان و مراجعان است.

رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان بیان کرد: برای پاسخ‌گویی به نیازهای اطلاعاتی مخاطبان و اعضای کتابخانه مرکزی خوزستان از 29 اسفند ماه آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان است.
محمدرضا شکاری افزود:  فعالیت این کتابخانه از 29 اسفندماه تا چهارم فروردین 1402  از ساعت 8 صبح  تا 19 به صورت یک‌سره است و کتابخوانان می‌توانند علاوه بر عضویت در کتابخانه و امانت کتاب، از سالن‌های مطالعه‌ی عمومی، اتاق‌های مطالعه‌ی اختصاصی و گروهی استفاده کنند.

شکاری گسترش فرهنگ مطالعه، فراهم‌کردن فضایی آرام و امن  را از جمله اهداف کتابخانه مرکزی دانسته و عنوان کرد: مراجعان برای استفاده از کتابخانه مرکزی در تعطیلات نوروز ، هیچگونه مبلغ اضافه‌ای پرداخت نمیکنند و تنها با ارائه‌ی کارت عضویت می‌توانند از کلیه‌ی خدمات کتابخانه بهره‌مند شوند.

 وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی خوزستان به عنوان یک مرکز اجتماعی و فرهنگی  بیش از 9 هزار  عضو فعال دارد، اضافه کرد: این کتابخانه با 7100 متر زیر بنا به عنوان بزرگ‌ترین کتابخانه‌ استان، از بخش‌های متنوعی شامل بخش‌ نابینایان و کم‌بینایان،  ناشنوایان، امانت، عضویت،  کودک، نوجوان، دفاع مقدس، کمک‌درسی، خوزستان‌شناسی، مرجع، اتاق آکوستیک، تالار اجتماعات، اتاق کنفرانس، اتاق نشست‌های ادبی، نگارخانه و... برخوردار است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها