جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
رییس جمهور وارد پایتخت کتاب شد

آیت الله سیدابراهیم رییسی، رئیس جمهور در بیست و هفتمین سفر استانی خود دقایقی قبل به همراه جمعی از اعضای هیات دولت وارد فرودگاه سنندج شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در کردستان، آیت‌الله رییسی پنجشنبه (۱۷ تیرماه) در بدو ورود به فرودگاه سنندج مورد استقبال نماینده ولی فقیه در کردستان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، استاندار و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

رئیس جمهور در این سفر یک روزه برنامه های مختلفی اعم از دیدارهای مردمی، بازدید از تعدادی طرح‌ های عمرانی استان کردستان، دیدار با علما و روحانیون، بازدیدهای سرزده، بازدید از واحدهای بزرگ صنعتی، تولیدی و تکمیل طرح های نیمه تمام، شرکت در شورای اداری استان و برگزاری جلسات مختلف را در دستور کار دارد.

دو دیدار مردمی در شهرهای سقز و سنندج در سفر رییس جمهور پیش بینی شده است و آیت الله رییسی در این سفر، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه با مردم سقز و ساعت ۱۷ همین روز با مردم سنندج دیدار و گفت و گو می کند.

پایان بخش سفر آیت الله رییسی به کردستان هم برگزاری نشست خبری با خبرنگاران و ارائه گزارشی از نتایج این سفر است.

همچنین در جریان این سفر اعضای هیات دولت به نمایندگی از رئیس جمهور به 10 شهرستان‌ این استان سفر می کنند تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم و استان قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها