سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
تقریر سوئین برن از برهان دکارت بر اصالت نفس بررسی می‌شود

به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه وبینار بین‌المللی نقد و بررسی تقریر سوئین برن از برهان دکارت بر اصالت نفس و مقایسه آن با برهان انسان معلق در فضای ابن سینا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست دوم وبینار بین‌المللی نقد و بررسی تقریر سوئین برن از برهان دکارت بر اصالت نفس و مقایسه آن با برهان انسان معلق در فضای ابن سینا 23 تیرماه برگزار می‌شود.

این نشست با حضورپروفسور ریچارد سوئین برن (Prof. Richard Swinburne ) استاد برجسته فلسفه دین دانشگاه آکسفورد چهارشنبه 23 تیرماه از ساعت 14-16 در لینک https://vc.rihu.ac.ir/ch/meeting3 برپا می شود. همچنین به صورت زنده در آپارات پخش می شود. http://www.aparat.com/RIHU.ac.ir/live

در این نشست عبدالرسول عبودیت عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، حجت الاسلام علی شیروانی مدیر گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مهدی ذاکری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، محمد فتحعلیخانی عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حسینعلی شیدانشید عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ارائه سخن می پردازند و اساتید و متخصصان مباحث فلسفه و کلام از حوزه و دانشگاه حضور خواهند داشت.

شرکت در این وبینار برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها