چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
«رادیو‌لوژی دهان ــ اصول تفسیر وایت و فارو 2104» منتشر شد

انتشارات رویان‌پژوه کتاب «رادیو‌لوژی دهان ــ اصول تفسیر وایت و فارو 2104» را بعد از هشت‌ ماه به بازار نشر عرضه کرد.

سیدامین امامی‌زاده، مدیرمسئول «رویان‌پژوه» ناشر تخصصی کتاب‌های دندانپزشکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره تازه‌های این مرکز نشر اظهار کرد: کتاب «رادیولوژی دهان ـ اصول و تفسیر وابت و فارو 2014» ترجمه مشترک دکتر اسماعیل‌ پور داور و دکتر پرستو افقری، از دستیاران تخصصی رادیولوژی دهان، فک و صورت و دکتر ویدا مسرت،‌ متخصص رادیولوژی دهان، فک و صورت، دو روز مانده به پایان مهر‌ماه برای دانشجویان رشته دندانپزشکی منتشر شده است.
 
وی افزود: این کتاب که ترجمه آن هشت ماه زمان برده، زیرنظر دکتر روشنک غفاری،‌ سرپرست گروه تخصصی رادیولوژی دهان، فک و صورت دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در 800 صفحه به بهای 86 هزار تومان در قطع رحلی نفیس، منتشر شده است.

امامی‌زاده با اشاره به درنظر گرفتن تخفیف برای مخاطبان پایگاه اینترنتی انتشارات رویان‌پژوه گفت: مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «رادیولوژی دهان ـ اصول و تفسیر وابت و فارو 2014» را از طریق پایگاه اینترنتی «رویان‌پژوه» به نشانی  rppubdent.ir خریداری کنند. خریداران اینترنتی از پنج درصد تخفیف نیز برخوردار می‌شوند.
 
این ناشر تخصصی دندانپزشکی ادامه داد: «مجموعه کتاب‌‌های GPS» از سری کتاب‌های نکات طلایی برای همه رشته‌ها و تخصص‌های دندانپزشکی نیز از دیگر کتاب‌های جدید رویان‌پژوه است. کتاب GPS در واقع کمکی برای مرور درس در شب امتحان است. بهای این مجموعه نیز 20 تا 30 هزار تومان تعیین شده است.
 
وی عنوان کرد:‌ به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید انتشارات رویان‌پژوه در بعضی از دانشگاه‌های کشور در نمایشگاه‌های تخصصی حاضر شده است. با توجه به استقبال دانشگاهیان این نمایشگاه‌ها تا 13 آبان‌ماه تمدید شده‌ است.         
                      
 
    
 
 
 
      
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها