شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
انتشار «دانشنامه آیین‌های ایرانی» و «منشور اخلاقی مطالعات مردم‌شناسی»

«دانشنامه آیین‌های ایرانی» و «منشور اخلاقی مطالعات مردم‌شناسی و فرهنگ عامه» با همکاری پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز مطالعات فرهنگ عامه صدا و سیما به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن‌زاده، رئیس پژوهشکده مردم‌شناسی با اعلام این خبر تصریح کرد که این همکاری در چارچوب تفاهم نامه منعقد شده میان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز سنجش افکار صدا و سیما صورت می‌گیرد.

به گفته وی، همکاری‌های مشترک دو مرکز پیشتر در تولید کتاب‌ها و آثار پژوهشی در دو همایش «نماز در آیینه میراث فرهنگی ایران» و «رمضان در آیینه اقوام ایرانی: تنوع فرهنگی و وحدت معنوی»، آغاز شده بود.

وی افزود: در چارچوب همکاری‌های مشترک دو طرح دانشنامه آیین‌های ایرانی و منشور اخلاقی مطالعات مردم‌شناسی و فرهنگ عامه هم اکنون تعریف شده و در قالب کتاب در سال 1394 منتشر خواهد شد.

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صداوسیما براساس تفاهمنامه‌ای که در این زمینه به امضای سید محمد بهشتی، رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و جعفر عبدالملکی، رییس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رسید در زمینه‌های زبانشناسی، باستانشناسی، مردم‌شناسی، مطالعات قومی و میراث ناملموس همکاری می‌کنند.
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها