سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
دو کتاب جدید از جو نسبو در دست انتشار است

جو نسبو نویسنده مشهور آثار جنایی دو کتاب جدید روانه بازار می‌کند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از بوک ترید، انتشارات هارویل سکر اعلام کرد: مالکیت دو رمان جدید از نویسنده کتاب‌های پرفروش نروژی را به دست آورده است. این دو کتاب که با نام مستعار تام یوهانسن منتشر می‌شود، به ترتیب در دو سال آینده به بازار می‌آیند.

نخستین کتاب با عنوان «خون بر برف» پاییز 2014 منتشر می شود و دومی با عنوان «خون بر برف 2» بهار 2015 منتشر خواهد شد.

اطلاعات جدید در باره این دو کتاب و تام یوهانسن در وب‌سایت جو نسبو در اوایل سال 2014 اعلام خواهد شد.

به گفته لیز فولی مدیر انتشارات هارویل سکر پس از موفقیت بزرگ مجموعه‌های «کارچاق‌کن‌ها» و «هری هول» از ادامه همکاری با او بسیار خوشوقت هستیم و به دنبال روشن کردن جهان اسرارآمیز تام یوهانسن در آینده نزدیک هستیم.

جو نسبو موسیقیدان است، ترانه‌سراست، اقتصاددان و نویسنده است. نخستین رمان جنایی او از مجموعه «هری هول» سال 1997 در نروژ منتشر شد و با فروشی وسیع موفق به دریافت جایزه کلید شیشه‌ای برای بهترین رمان جنایی اسکاندیناوی شد. از رمان‌های «هری هول» بیش از 20 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده و کتاب‌های جو نسبو به بیش از 45 زبان ترجمه شده است. او اکنون به عنوان یکی از برجسته‌ترین نویسندگان آثار جنایی جهان شناخته می‌شود.

این نویسنده 53 ساله تاکنون 9 عنوان کتاب در مجموعه «هری هول» منتشر کرده است. در مجموعه رمان‌های «دکتر پروکتور» نیز چهار رمان از او منتشر شده و از رمان‌های تک جلدی‌اش نیز تاکنون چهار عنوان منتشر شده است. جدیدترین رمان او قرار است به زبان نروژی سال آینده با نام «پسران» به بازار بیاید. او تاکنون 13 جایزه دریافت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها