سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
«مدارهای منطقی و آزمایشگاه» خواندنی شد

کتاب «مدارهای منطقی (اصول دیجیتال) و آزمایشگاه» تالیف سید‌حسین احمدی و محمد‌علی ترکمانی با هدف ارایه اطلاعات کامل در زمینه طراحی مدارهای منطقی منتشر شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، یکی از نیازهای دانشجویان و متخصصان رشته‌های برق، کامپیوتر، IT و ICT ، داشتن اطلاعات کامل در زمینه طراحی مدارهای منطقی است. به همین دلیل، درس اصول دیجیتال (یا مدارهای منطقی) در برنامه درسی این رشته‌ها قرار گرفته است.

کتاب حاضر با توجه به نیاز جامعه دانشگاهی کشور به یک مرجع مناسب و همچنین افزایش کیفیت آموزشی در برخی درس‌های دانشگاهی همچون مدارهای منطقی (اصول دیجیتال) و آزمایشگاه مدارهای منطقی در رشته‌های برق، کامپیوتر، IT و ICT تدوین شد.

از ویژگی‌های این کتاب این ‌است که سعی شده برای فهم بهتر مطالب با زبانی ساده و به همراه مثال‌های کاربردی ارایه شود.  همچنین در پایان کتاب، نرم‌افزار شبیه‌ساز «Proteus» برای استفاده در آزمایشگاه درس مدارمنطقی، ارایه شده است. 

همچنین خوانندگان کتاب می‌توانند طراحی و پیاده‌سازی مدارهای دیجیتالی و الکترونیکی خود را در محیط نرم‌افزاری بدون نیاز به صرف هزینه‌های خرید و ساخت قطعات انجام دهند و نتایج را مشاهده کنند. 

چاپ سوم کتاب «مدارهای منطقی (اصول دیجیتال) و آزمایشگاه» با شمارگان یک‌هزار نسخه در 114 صفحه و به قیمت 10 هزار تومان از سوی انتشارات ارسطو منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها