دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
اجرای مرحله هفتم طرح ملی «تلفنی حافظ قرآن شوید»

مدیر آموزش‌های غیر‌حضوری دارالقرآن خانه کارگر گفت: دارالقرآن خانه کارگر به‌ عنوان ستاد مرکزی طرح ملی «تلفنی حافظ قرآن شوید» آمادگی لازم را برای برگزاری و اجرای مرحله هفتم این طرح ملی دارد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه كارگر، مهدی سلیمانی افزود: تاکنون بیش از چهار هزار نفر برای ثبت‌نام این طرح ملی با این مرکز از سراسر کشور تماس گرفته‌اند که آموزش بیش از یک ‌هزار نفر از آنان از هشت تیر‌ماه آغاز می‌شود.

وی گفت: استادان مورد‌نیاز برای برگزاری این طرح بزرگ قرآنی دعوت و جلسه هماهنگی میان آنان برگزار شده است.

مدیر آموزش‌های غیر‌حضوری دارالقرآن خانه کارگر ادامه داد: بسته‌های کمک آموزشی هم به تعداد افراد منتشر شده است که تا هفته آینده در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

سلیمانی درباره کیفیت این طرح آموزشی گفت: با وجود گستردگی طرح در سراسر کشور، ریزش آموزشی به نسبت دوره‌های حضوری پایین‌تر بوده و از آن‌جا که این مرکز شرایط آموزشی را در تمام ساعات شبانه‌روز امکان‌پذیر کرده است، روز‌به‌روز استقبال مردم افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در صورتی که حمایت بیشتری از این طرح شود، می‌توانیم به تعداد بسیار زیاد علاقه‌مندان طرح حفظ قرآن پاسخ شایسته بدهیم و علاقه‌مندان را تحت پوشش این طرح ملی قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط