یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۱
برپایی جلسات قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان در بهبهان

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهبهان استان خوزستان از برگزاری جلسات قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان همزمان با هفته کتاب خبر داد.-

محمد فتحی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: جلسات قصه‌گویی با موضوع کتاب و کتابخوانی از  برنامه‌های هفته کتاب است که همراه با انجام مسابقه برای کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم جشن بزرگ کتاب امسال در دو سطح کتابخانه و شهرستان انجام می‌شود و تمام کتابخانه‌های عمومی و اداره شهرستان برنامه جشن کتاب و کتابخوانی را به همراه قدرداني از خادمان کتاب برپا می‌کنند.

فتحی نژاد گفت: همچنین مسابقات مختلف فرهنگی چون کتابخوانی، نقاشی و مقاله‌نویسی در رده‌های سنی مختلف در حال برگزاری‌اند و کتابداران شهرستان برای سخنرانی به مدارس مناطق مختلف در باره اهمیت کتاب، کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه بازدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهبهان، اظهار کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان، عموم مردم و مسوولان شهرستان در این هفته از کتابخانه‌های عمومی بهبهان بازدید می‌کنند.

فتحی افزود : در هفته کتاب مسابقه پیامکی با موضوع مطالعه و کتابخوانی نیز برگزار و به بهترین پیامک جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. علاوه بر این، کانون ادبی شهرستان در هفته کتاب فعال خواهد بود و مراسم‌های فرهنگی، مذهبی و ادبی چون محفل انس با قرآن و جشن امامت و ولایت  را برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط