شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹
موسويان «بی‌تویی» را منتشر كرد

سومین مجموعه شعر انسیه موسویان با عنوان «بی‌تویی» از سوي نشر چکه در دست انتشار است. این مجموعه سروده‌های عاطفی شاعر را شامل می‌شود و مخاطبان آن دختران جوان هستند.*

موسویان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: انتشار چنین مجموعه شعری از سوی ناشر آن مطرح شد. این انتشارات در قالب یک طرح کلی مجموعه شعرهایی سروده شاعران زن را برای دختران جوان منتشر می‌کند.

وی درباره قالب و مضامین اشعار این مجموعه توضیح داد: اغلب اشعار این مجموعه پیرامون مضامین عاطفی و در قالب‌های سپید و نیمایی سروده شده‌اند. البته به‌طور کلی از نظر مضمون این مجموعه بیان‌کننده دغدغه‌های دختران جوان است.

وی افزود: حدود 36 قطعه شعر در این مجموعه گنجانده شده‌است. نوع چاپ و حتی جنس کاغذ این کتاب متناسب با روحیه دختران جوان 17 یا 18 سال به بالا انتخاب شده است.

انسیه موسویان متولد 1355، شاعر و کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

پیش‌تر از این شاعر دو مجموعه شعر با عنوان‌های «شب ستاره و گیسو» (86/انتشارات سوره مهر) و «گوش ماهی لبریز» (89/ انتشارات فصل پنجم) منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

وی هم‌اکنون مجموعه شعری برای گروه سنی خردسال با عنوان «چتری از شکوفه»  از سوي انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دست چاپ دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط