جمعه ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰
برجسته‌ترين كتاب رشد حركتي به بازار كتاب كشورمان رسيد

كتاب «درك رشد حركتي در دوران مختلف زندگي» اثر «ديويد ال. گالاهو» و «جان سي. از هون» با ترجمه دكتر رسول حمايت‌طلب، دكتر احمدرضا موحدي، دكتر علي‌رضا فارسي و دكتر جواد فولاديان از سوي نشر علم و حركت منتشر و وارد بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب ترجمه ويرايش ششم نسخه لاتين اثر است كه به عنوان منبع مرجع تدريس رشد حركتي در كشورهاي مختلف از آن استفاده مي‌شود و به همين دليل مي‌تواند به عنوان يكي از منابع قابل اعتماد دانشجويان تربيت بدني و علوم ورزشي، متخصصان و استادان مرتبط قرار گيرد.

اين اثر از شش بخش تشكيل شده است كه با ارايه نظريه‌ها و مباحث اوليه رشد حركتي آغاز مي‌شود و بيان دوره‌هاي مختلف رشد نظير طفوليت، كودكي و بزرگسالي همراه با برنامه‌ريزي براي اين دوره‌هاي رشدي به كار خود پايان مي‌دهد.

در قسمتي از مقدمه مولفان درباره ويرايش تازه اين اثر آمده است: «ويرايش جديد اين کتاب به طوري کامل بازنگري گرديده است، به طوري که آخرين تحقيقات، منابع اطلاعاتي و حيطه‌هاي مطالعاتي پيشنهادي در آن ذکر شده است. جداول، نمودارها و شکل‌هاي کل کتاب نيز بر اساس تحقيقات جديد انجام شده، مورد بازنگري و ويرايش قرار گرفته است. همچنين منابع اينترنتي و گزارشات تخصصي نيز در آن درج شده است.»

كتاب «درك رشد حركتي در دوران مختلف زندگي» از سوي نشر علم و حركت به تازگي در شمارگان 2200 نسخه، 752 صحفه و 165000 ريال منتشر و روانه بازار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط