پنجشنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰
هفدهمين ويراست حركت‌شناسي در بازار نشر ايران

ويراست هفدهم كتاب «حركت‌شناسي» اثر «آر. تي. فلويو» با ترجمه دكتر حميد طباطبايي و اميرمحمد بهروز عابديني از سوي نشر ورزش منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر با بيان تازه‌ترين كشفيات حركت‌شناسي و تأثير آن بر عضلات، مي‌تواند منبعي مرجع براي دانشجويان تربيت‌بدني و علوم ورزشي و همچنين رشته‌هاي مرتبط با سلامتي و درمان باشد.

«حركت‌شناسي» از 13 فصل تشكيل شده كه از جمله آن‌ها مي‌توان به «مباني عصبي-عضلاني، مفاهيم و عناصر پايه در بيومكانيك، عضلات كمربند شانه، عضلات مفصل رانه و كمربند لگني، عضلات تنه و ستون مهره‌ها و تجزيه و تحليل عضله‌هاي تمرينات تنه» اشاره كرد. 

در قسمتي از مقدمه مترجمان آمده است: «حركت‌شناسي و تحليل حركات يكي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين علوم در تربيت‌بدني و علوم ورزشي است كه ارتباط نزديك و تنگاتنگي با اجراي حركات و مهارت‌ها دارد. با توجه به اهميت و كاربردي بودن اين شاخه از علم تربيت‌بدني و همچنين نبود منبع معتبر و به روز، بر‌ آن شديم تا آخرين نسخه به چاپ رسيده يكي از پرفروش‌ترين كتب حركت‌شناسي را ترجمه و در اختيار دانشجويان، مربيان، ورزشكاران و ساير علاقه‌مندان به علوم ورزشي قرار دهيم.»

كتاب «حركت‌شناسي» از سوي نشر ورزش در شمارگان هزار نسخه، 408 صفحه و 150000 ريال منتشر و به بازار نشر عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط