دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
پیش از اکران عمومی، شریف، امیرکبیر و تهران میزبان «مصلحت» شدند

کمی قبل از اکران «مصلحت» در سینماهای سراسر کشور، اکران‌های دانشگاهی این فیلم نیز آغاز شده است. در نخستین گام، این فیلم روز یکشنبه ۶خرداد در دانشگاه شریف، دوشنبه ۷خرداد در دانشگاه امیرکبیر و سه‌شنبه ۸خرداد ماه در دانشگاه تهران نمایش داده شد.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ فیلم سینمایی «مصلحت» به‌کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه پس از ۳ سال بلاتکلیفی، سرانجام روز چهارشنبه ۱۷خرداد امسال توسط شرکت پخش بهمن سبز، راهی سینماهای سراسر کشور خواهد شد.

کمی قبل از اکران این فیلم در سینماهای سراسر کشور، اکران‌های دانشگاهی این فیلم نیز آغاز شده است. 
در نخستین گام، این فیلم روز یکشنبه ۶خرداد در دانشگاه شریف، دوشنبه ۷خرداد در دانشگاه امیرکبیر و سه‌شنبه ۸خرداد ماه در دانشگاه تهران نمایش داده شد.

سایر دانشگاه‌ها برای درخواست نمایش و اکران عمومی می‌توانند در سامانه اکران سیار ثبت‌نام کنند.

این فیلم که در ژانر سیاسی‌معمایی ساخته شده و در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر با دریافت دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم اول رونمایی شد، پس از این رویداد سینمایی به‌دلیل برخی برداشت‌های سیاسی، چالش‌ها و حواشی مختلفی برای اکران در سینماهای کشور داشت که نمایش رسمی آن را به‌مدت سه سال به تأخیر انداخت.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مجید نوروزی، مهدی حسینی‌نیا، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر و… به ایفای نقش می‌پردازند.

«مصلحت» که نخستین همکاری مشترک سازمان سینمایی سوره و مرکز فیلم و سریال اوج محسوب می‌شود، روایتی از پرونده مشکوک و پُررمزوراز پسر یکی از مقامات عالی‌رتبه کشور است که در حال‌وهوای دهه‌ شصت سپری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها