یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی از 3 انتشارات ارومیه بازدید کرد

علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، نخستین روز ار سی‌امین دوره هفته از سه مرکز نشر استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در آذربایجان‌غربی، به‌مناسبت، 21 آبان‌ماه نخستین روز از سی‌اُمین دوره هفته کتاب، علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، از انتشارات ماندانا خسروانی، ادوارد زخاریا و اصغری ارومیه بازدید کرد.

 در این بازدید مدیر مسئولان این دو نشر، گزارشی از روند فعالیت و برنامه‌های این انتشارات ارائه دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در دیدار با این انتشارات، گفت: خوشبختانه استان آذربایجان‌غربی در زمینه تالیف و انتشار کتاب از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که در طول چند سال اخیر به واسطه برگزاری متوالی نمایشگاه‌های کتاب استانی این ظرفیت و توانمندی چند برابر شده است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی برای انعکاس قابلیت‌ و توانمندی‌های ناشران و صنعت نشر استان از اولویت برنامه‌ها قرار گیرد. مطبوعات و رسانه می‌تواند نقش موثری در ارتقاء و کیفیت نشر استان ایفا کند.

به گزارش ایبنا؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی به همراه معاون و کارشناس کتاب این اداره کل از سه انتشارات ماندانا خسروانی، ادوارد زخاریا و اصغری ارومیه بازدید کرده و از زحمات آن‌ها برای تقویت و ترویج فرهنگ و به‌مناسبت هفته کتاب قدردانی و با اهداء لوح تقدیر تجلیل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها