چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
آیین نکوداشت دایره‌المعارف «الحیاة» با حضور معاون فرهنگی ارشاد برگزار می‌شود

آیین نکوداشت دایره‌المعارف «الحیاة» با حضور سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سرای کتابنما ۲ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) آیین نکوداشت دایره‌المعارف 12 جلدی «الحیاة» اثر علامه محمدرضا حکیمی، متفکر و نویسنده ایرانی، عصر چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه، همزمان با هشتمین روز برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با حضور دکتر سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه کتاب تهران و حجت‌الاسلام دکتر محمدعلی مهدوی‌راد، نویسنده و قرآن‌پژوه در سرای کتابنما 2 برگزار می‌شود.
 
محمدرضا حکیمی 40 سال روی تالیف مجموعه «دایره‌المعارف الحیاة» کار کرده است. در این کتاب که به ‌نوعی دایره‌المعارف زندگی اسلامی است، احادیث و آیات قرآن به‌صورت موضوعی تشریح شده‌اند. جلدهای نخست این مجموعه درباره موضوعاتی همچون اقتصاد اسلامی، انسان‌شناسی و شناخت‌شناسی بوده و سه جلد پایانی به مبحث اخلاق اختصاص دارد.
 
با انتشار دوازدهمین جلد این مجموعه در پایان سال 94، این مجموعه تکمیل و در قالب یک مجموعه واحد به بهای 400 هزار تومان در غرفه انتشارات «دلیل ما» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها