یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
رقابت کودکان و نوجوانان کردستانی در تولید پادکست پرواز لاله‌ها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از برگزاری مسابقه تولید پادکست با عنوان «پرواز لاله‌ها» خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری برگزار می‌شود.

حمیدرضا گوهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان با همکاری اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان مسابقه پادکست را با عنوان «پرواز لاله‌ها» برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این فعالیت فرهنگی باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش بینی شده است، افزود: اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون استان می‌توانند با تهیه پادکست‌های پنج دقیقه‌ای در این مسابقه شرکت کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ادامه داد: متن‌های انتخابی پادکست‌ها علاوه بر آثار خلق شده توسط خود اعضا، می‌تواند از متون ادبی موجود به زبان کردی و فارسی با موضوع ایثار، ازخودگذشتگی، شجاعت و شهادت است.

گوهری با اشاره به اینکه در ارزیابی پادکست ها لحن، خلاقیت، جذابیت و ارتباط با مخاطب، انسجام موضوعی و پیوستگی ادبی مورد نظر است، یادآورشد: اعضای مراکز می‌توانند تا سوم خرداد سال جاری فرصت دارند آثار خود را به ادمین کانال کانون پرورش فکری در اپلیکیشن شاد به آدرس   kpf_kordestan  ارسال کنند. 

وی اضافه کرد: در پایان پس از داوری به سه اثر برتر در این مسابقه با اهدای لوح و جوایزی تقدیر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها