یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹
آتش‌سوزی بزرگترین مجتمع کاغذسازی کشور مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به روز پرکار آتش‌نشانان در زنجان گفت: حریق بزرگترین مجتمع کاغذسازی کشور با موفقیت مهار شد.

مجید امیرفضلی،رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان از مهار آتش‌سوزی گسترده در شرکت کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان خبر داد و اظهار کرد: این لطف ائمه (ع) بود که همزمان با مراسم عظیم هشتم محرم ( دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان) توانستیم این حادثه را هم کنترل کنیم.

وی با اشاره به اینکه 22 تیم در مراسم هشتم محرم با مکان‌یابی خوبی مستقر بودند، اضافه کرد: متاسفانه در همان ساعات اولیه شرکت کاغذسازی راشا کاسپین هم دچار حریق و نیروهای سیار به این محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع 15 خودرو از آتش‌نشانی زنجان، سپاه،
، آتشنشانی فرودگاه، سازمان عمران شهرداری، راشا کاسپین و راه‌آهن در محل حضور پیدا کردند، افزود: به خاطر اینکه حریق مربوط به کاغذ بود، در نهایت پس از 5 ساعت تلاش مهار آتش‌سوزی انجام شد.

بر اساسن این گزارش، از ساعت 14 امروز آتش‌سوزی در یکی از انبارهای مجتمع کاغذسازی راشاکاسپین ایرانیان آغاز شد و بلافاصله شدت گرفت.

با وجود حضور نیروهای آتش‌نشانی و نیروهای مدیریت بحران، آتش شدت گرفته و رفته رفته مهار آن سخت‌تر شد.

در ادامه اطفای حریق علاوه بر نیروهای آتش‌نشانی لودرهای سپاه و سازمان عمران شهرداری هم به محل اعزام شدند. در نهایت پس از گذشت بیش از 5 ساعت آتش اطفا شد و در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری در محل هستند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها