دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
حضور ششمین پاویون چاپ و بسته‌بندی ایران در نمایشگاه چاپ دبی

ششمین پاویون چاپ و بسته‌بندی ایران در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی حضور خواهد داشت، این نمایشگاه سوم تا پنجم خرداد 1401 در شهر دبی برگزار خواهد شد.

امیر هومن محمدی دبیر اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به حضور ششمین پاویون چاپ و بسته‌بندی ایران در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی، گفت: نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و کشورهای زیادی با هدف رصد بازارهای جهانی، فناوری‌های نوین و دستاوردهای صنعت چاپ در آن شرکت می‌کنند.
 
وی افزود: طبق آخرین آمار نمایندگان چاپ و بسته‌بندی حدود ١٠٠ کشور در این نمایشگاه حضور دارند وبیش ده هزار نفر از آن دیدن می‌کنند، در این میان حضور بیش از ٢٥٠ غرفه در این نمایشگاه به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه چاپ می‌پردازند.
 
محمدی با اشاره به اهداف حضور پاویون ایران در نمایشگاه دبی، عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین راه‌های بازاریابی و بازارشناسی حضور در نمایشگاه‌ها است، اتحادیه صادرکنندگان طی یک دهه گذشته از این فرصت با تکیه بر برنامه‌ریزی مدون گام‌های بزرگی در توسعه صادرات صنعت چاپ و بسته بندی و معرفی توانمندی‌های ایران برداشته است.
 
وی با بیان اینکه طی این مدت صادرات پایدار به بازار های منطقه با تمام فراز و نشیب‌ها ادامه داشته است، یادآور شد: در همین راستا با بررسی فضای ایجاد شده از پاندمی کرونا و استقبال از رویدادهای نمایشگاهی بصورت فیزیکی اتاق فکر اتحادیه صادرکنندگان پس از بررسی‌های لازم تدارک برپایی ششمین پاویون ملی صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران در این نمایشگاه را در دستور کار قرار داد.
 
محمدی تاکید کرد: این دوره از نمایشگاه پیش‌تر قرار بود در آذرماه امسال برگزار شود که با توجه به موج جدید کرونا به سال بعد میلادی موکول شد.
 
وی همچنین درباره دستاوردهای پاویون ایران در این رویداد توضیح داد: حضور نمایندگان چاپ ایران در این نمایشگاه با توجه به نگاه بین‌المللی برگزار کنندگان و حضور برندهای بزرگ برتر صنعت چاپ و بسته‌بندی جهان می‌تواند رویکرد بسیار کارآمدی برای صادرات صنایع چاپ و بسته بندی ایران باشد.
 
محمدی با بیان اینکه بر اساس تجربه دوره‌های گذشته همواره شرکت‌های حاضر ایرانی در این نمایشگاه با استقبال گسترده اهالی صنعت چاپ و بسته‌بندی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا همراه بوده است، گفت: در این زمینه امکان و فضای صادراتی در کلاس جهانی برای تولید کنندگان ایرانی مهیا بوده است.
 
به گفته وی، طبق پنج دوره حضور متوالی در این نمایشگاه می‌توان گفت پاویون ملی صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران یک دریچه مطمئن و باتجربه برای حضور در حوزه صادرات صنایع چاپ و بسته‌بندی ایرانی است.
 
محمدی با طرح این موضوع که می‌توان از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی به عنوان بزرگترین تجمع گروه‌های چاپ و بسته‌بندی منطقه نام برد، افزود: بخش‌های مختلفی برای این نمایشگاه پیش‌بینی شده است که آخرین فناوری‌های مواد مصرفی در حوزه چاپ، تجهیزات چاپ و لوازم جانبی، جوهر، سیستم‌های لجستیک و خدمات، مواد چاپ و ... برخی از حوزه‌های پوششی در این نمایشگاه به شمار می‌آیند.
 
نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی سوم تا پنجم خرداد 1401 در شهر دبی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها