یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
جشن امضا و اجرای نمایش پرفورمنس کتاب در شهر سنندج برگزار می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری جشن امضای کتاب و اجرای نمایش پرفورمنس با موضوع کتاب خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ویژه برنامه‌های فرهنگی متناسب در استان و سنندج پایتخت کتاب ایران پیش‌بینی شده‌است.

عیسی فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان، اظهار کرد: همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از سوم تا دهم بهمن‌ماه 1400 برگزار می‌شود، برنامه‌های فرهنگی متنوعی در کردستان اجرا خواهدشد.

وی افزود: رونمایی کتاب، تقدیر از نویسندگان خانم به مناسبت تقارن نمایشگاه با ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، برگزاری جشن امضا و برگزاری نمایش پرفورمنس با موضوع کتاب در شهر سنندج از جمله مهم‌ترین برنامه های استان کردستان همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران خواهدبود.

فلاحی اضافه کرد: در صورت صدور مجوز از سوی ستاد مدیریت هوشمند کرونای استان، برگزاری ویژه برنامه مبادله کتاب نیز از جمله برنامه های شاخص در این استان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر سنندج به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شده است برنامه‌های ارزشمندی در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا خواهدشد.

فلاحی در خصوص مزایای برگزاری نمایشگاه کتاب بصورت مجازی گفت: در دوران کرونا لازم بود دسترسی به آثار مکتوب جدید فراهم‌شود، برای همین تجربه جدیدی به نام نمایشگاه مجازی کتاب، ایجاد شد. این تجربه می‌تواند به بازارسازی جدید در حوزه کتاب منجر شود، بازاری که در کنار همه عرصه‌ها و سکوهای دیگر به مردم فرصت خرید کتاب می‌دهد.

وی نمایشگاه مجازی را فرصتی مغتنم برای دسترسی عموم مردم به کتاب در اقصی نقاط کشور دانست و یادآور شد: در نمایشگاه مجازی با از بین رفتن بعد مسافت، شرایط برابری برای همه دوستداران کتاب ایجاد و دامنه انتخاب آنها گسترده‌تر شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها