دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
نمایه‌سازی مقالات «همایش کتابخانه‌های عمومی و کسب‌و‌کارهای کوچک»

براساس توافق دبیرخانه همایش و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک در سامانه جامع ثبت و اطلاع‌رسانی همایش‌های معتبر علمی ISC ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، طی توافق دبیرخانه «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک»و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، مجموعه چکیده‌ها و مقالات همایش در این پایگاه (https://conf.isc.ac/fa) نمایه می‌شود.

بر همین اساس، ارسال و پذیرش مقاله در این همایش برای شرکت‌کنندگان از جمله دانشجویان و اعضای هیئت علمی امتیاز علمی مصوب خواهد داشت.
 
همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» با هدف شناسایی راهکارها، ایده‌ها، تجربه‌ها، ضعف‌ها، چالش‌ها و چشم‌اندازها برای استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی با هدف مشارکت فعال در فضای کسب‌وکار کشور و فراهم‌آوردن بستری برای توجه به نقش و جایگاه کتابخانه‌های عمومی در رونق‌بخشیِ اقتصادی با حمایت از اقدامات کارآفرینانه و کسب‌وکارهای کوچک، با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد.

طبق اعلام دبیرخانه همایش با اتمام مهلت ارسال آثار، نتایج داوری مقالات تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به تارنمای این همایش به نشانی conf2.ipla.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها