شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
«سمت» و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قرارداد همکاری مشترک امضا کردند

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری سه قرارداد همکاری مشترک در زمینه تألیف و انتشار کتاب امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) امضای سه قرارداد همکاری میان «سمت» و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در زمینه همکاری‌های مشترک در سه طرح پژوهشی، با حضور دکتر حسین هاجری، معاون پژوهشی «سمت» و دکتر عبدالله توکلی، معاون پژوهشی وهشگاه حوزه و دانشگاه، ، پنج‌شنبه 26 آذرماه، در حاشیه نمایشگاه پژوهش و فناوری واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران در غرفه سازمان «سمت» صورت گرفت.
 
این قراردادهای همکاری مشترک برای تألیف و انتشار کتاب‌های «فلسفه تعلیم و تربیت (کتاب درسی)» نوشته بهروز رفیعی، «احکام حریم خصوصی» نوشته محمد سروش و «مبانی فقهی فرمانبرداری و نافرمانی مدنی» نوشته سیدجواد ورعی به امضای نمایندگان دو مرکز رسید.
 
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها «سمت» و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در راستای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دو مرکز، تاکنون 61 عنوان کتاب مشترک به چاپ رسانده‌ و 20 عنوان نیز در دست اقدام دارند که برخی از آن‌ها حاصل طرح‌های پژوهشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها