سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
افتتاح مركز كتاب‌پژوهي و رونمایی از کتابشناسی ماه در خانه کتاب با حضور وزير ارشاد

مرکز کتاب‌پژوهی خانه کتاب، امروز یکشنبه 30 شهریور ماه با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود. در حاشیه این مراسم نیز پنج کتاب منتشر شده «کتاب‌شناسی ماه» رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مرکز کتاب‌پژوهی به منظور فراهم آوری، ساماندهی، انجام پژوهش‌های مرتبط و اطلاع رسانی در حوزه کتاب، در مؤسسه خانه کتاب تأسیس خواهد شد.

این مرکز ایجاد محیط مناسب برای مطالعه، پژوهش و بهره گیری مورخان، محققان، دانشجویان و دانش پژوهان علاقه‌مند به مباحث کتاب، شناسایی، گردآوری، سازماندهی، حفاظت و نگاهداری و اشاعه اطلاعات آثار درباره کتاب از آغاز تا امروز و پس از آن، انجام پژوهش‌هایی در حوزه کتاب و نشر آن، ایجاد بانک‌های اطلاعاتی به منظور یاری‌رسانی و ارائه خدمات به پژوهشگران و مراجعه کنندگان و بالا بردن سطح آگاهی گروه‌های اجتماعی و فرهنگی مردم از پیشینه کتاب و آشنایی هر چه بیشتر آنان با این مقوله را دنبال می‌کند.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز یکشنبه سی‌ام شهریور ماه مرکز کتاب‌پژوهی خانه کتاب را افتتاح خواهد کرد. در این مرکز کتاب‌ها، نشریات، بروشور، بریده جراید، و پایان‌نامه‌های مرتبط با کتاب جمع‌آوری می‌شوند.

در حاشیه این مراسم نیز از 5 کتاب منتشر شده «کتاب‌شناسی ماه» ویژه فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد رونمایی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها