پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
انتشار بررسی ظرفیت‌های فراروی جهان اسلام در فضای مجازی

دکتر علی مرشدی‌زاده در کتاب «ظرفیت‌های فراروی جهان اسلام در فضای مجازی» می کوشد پیوند میان جهان اسلام و شبکه جهانی اینترنت را به چالش بکشد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اثر حاضر در پنج بخش کلیات و تعاریف، ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی، استفاده جهان اسلام از اینترنت،‌ آسیب‌شناسی و علت‌یابی موانع موجود بر سر راه استفاده از فضای مجازی در جهان اسلام و نتیجه‌گیری و ارایه پیشنهادها تدوین و تالیف شده است.

مولف این اثر سعی دارد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی جهان اسلام را معرفی کند. این مولف در بخش‌هایی از کتاب «ظرفیت‌های فراروی جهان اسلام در فضای مجازی» آنچه را به عنوان محدودیت‌ها و مشکلات برای توسعه پایگاه‌های اطلاع‌رسانی جهان اسلام وجود دارد، فشارها و موانعی می‌داند که از بیرون بر این پایگاه‌ها تحمیل می‌شوند.

همچنین بخشی از محتوای کتاب «ظرفیت‌های فراروی جهان اسلام در فضای مجازی» به کتابخانه‌های مجازی اختصاص دارد که پس از معرفی آن‌ها، سخن از مشکلات اجرای برنامه کتابخانه‌های مجازی به میان می‌آید. 


نخستین چاپ کتاب ظرفیت‌های فراروی جهان اسلام در فضای مجازی با شمارگان یک هزار نسخه در 480 صفحه  به بهای 135 هزار ريال به تازگی از سوی انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) و واحد نشر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات راهی بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط