سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۲
كتابخانه ستاد جامعة المصطفي، مركز تخصصي مطالعات كشورشناسي

مسوول كتابخانه ستاد «جامعة المصطفي العالميه» قم از اين مركز به عنوان تنها كتابخانه تخصصي مطالعات منطقه‌اي در حوزه كشورشناسي ياد كرد كه در مخزن آن از بيش از 7000 عنوان درباره همه كشورها و به زبان‌هاي گوناگون نگهداري مي‌شود.\

حجت‌الاسلام سلمان حبيبي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين مطلب يادآور شد: اين كتابخانه ويژه كاركنان و پژوهشگران اين مركز است. بيش از 10 هزار طلاب خارج از كشور نيز در اين مركز مشغول به تحصيل و پژوهش‌اند.

وي مراجعان اصلي اين كتابخانه را افرادي خواند كه مي‌خواهند در حوزه مطالعات منطقه‌اي، ملل، آداب و رسوم ساير مردم جهان اطلاعاتي به دست آورند و گفت: بر اين اساس جامعه‌شناسان و پژوهشگران علوم سياسي مي‌توانند استفاده‌هاي مفيدي از منابع اين كتابخانه داشته باشند.

كارشناس حوزه مآخذشناسي با اشاره به اين كه علاوه بر طلاب ايراني، نمايندگاني از 50 كشور جهان در مركز «جامعة المصطفي العالميه» قم حضور دارند، گفت: تمامي افرادي كه مي‌خواهند به ساير كشورها سفر كنند به ويژه در سفرهاي پژوهشي و كاري مي‌توانند از اطلاعات اين كتابخانه سودجويند.

مسوول كتابخانه ستاد «جامعة المصطفي العالميه» قم يادآور شد: در اين راستا و براي تكميل آثار مجموعه كتابخانه‌هاي جامعةالمصطفي مي‌كوشيم تمامي آثاري كه در حوزه كشورشناسي چاپ و منتشر مي‌شوند را شناسايي و از سراسر جهان گردآوري كنيم. در اين زمينه هيچ محدوديتي درباره تامين بودجه كتاب‌ها نداريم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط