دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
مسابقه داستان نویسی با موضوع انتخابات برگزار شد

زنجان- مسابقه داستان نویسی با موضوع انتخابات در بین اعضای کانون پرورش فکری زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، با توجه به قرار گرفتن در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ مسابقه داستان نویسی با موضوع انتخاب برتر در زندگی در بین اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان برگزار شد.

کودکان در قالب این مسابقه داستان‌هایی درباره انتخاب برتر که به موضوع انتخاب رشته، انتخاب کتاب خوب برای مطالعه و انتخاب دوست بودند؛ نگارش کردند و در پایان به برندگان جوایزی اهدا شد.

محفل شعر استانی در زنجان برگزار شد

محفل استانی هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر سه شنبه ۲۴ بهمن با حضور شاعران منتخب به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و شبکه استانی اشراق در محل صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار شد.

در این رویداد شاعران منتخب استان از جمله ناصر اسماعیلی، مهدی حنیفه، سلمان مرادی، محمد رضا هادی نیا، مهران عزیزی، نسرین سلیمانی و فاطمه نیک بخش شاعران حاضر در این رویداد بودند.

ناصر ولایی، فرهاد مرادی و حسن پاکزاد داوران این دوره از جشنواره بودند که به اظهار نظر درباره اشعار شاعران پرداختند.

جلسه شورای فرهنگ عمومی در سلطانیه برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی سلطانیه با دستورکارهای مختلفی از جمله انتخابات، مشارکت مردم، لزوم توجه به مسائل فرهنگی از جمله حجاب، اجرایی شدن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه اهم برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سال آتی نیز بررسی شد که از جمله آن تقویت جایگاه مساجد، آسیب های اجتماعی، خانواده و جمعیت، گرامیداشت روز نوجوان با هدف اعتلای الگوی ایمانی و انقلابی بود.

کتابخانه های زنجان میزبان سلسله جلسات «شما به یک گفت و گوی بدون سانسور» دعوتید

در آستانه برگزاری انتخابات گفت و گفت و تحلیل پیرامون شرکت یا عدم شرکت در انتخابات در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان برگزار می‌شود.

نشست گفت وگوی آزاد پیرامون شرکت یا عدم شرکت در انتخابات روز هفتم اسفندماه با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

به منظور تقویت روابط کودک با شبکه اطرافیان و یادگیری و حل تعارضات، برنامه زنگ بازی روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در کتابخانه هدهد سفید زنجان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط