شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
«درخت‌ها رفته بودند» منتشر شد

زنجان- کتاب «درخت‌ها رفته بودند» برگزیده یادداشت‌های وبلاگی نویسنده زنجانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ کتاب «درخت‌ها رفته بودند»، برگزیده یادداشت‌های وبلاگی محمد معینی با مقدمه جمال رحمتی منتشر شد.

این کتاب حاوی ۱۵۴ صفحه بوده و شامل مجموعه‌ای از یادداشت‌های محمد معینی روزنامه نگار و نویسنده زنجانی است.

درخشش شاعران زنجانی در جشنواره شعر وفا

ناصر دوستی شاعر برجسته زنجانی و عضو سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در سومین جشنواره سراسری شعر «وفا» موفق به کسب مقام دوم شد.

همچنین شیما کرمانی دیگر شاعر و هنرمند زنجانی نیز در همین جشنواره موق به کسب مقام دوم در بخش خاطره نویسی و شایسته تقدیر در بخش عکاسی شد.

مسابقه داستان نویسی با موضوع انتخاب برگزار شد

در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مسابقه نقاشی و داستان نویسی با موضوع انتخاب در ایجرود برگزار شد.

در این مسابقه که با حضور دانش‌آموزان و کودکان همراه بود؛ شرکت کنندگان نقاشی و داستان‌هایی با موضوع انتخاب درست در زندگی را تهیه کردند که در پایان به بهترین آثار جوایزی اهدا شد.

هدف از این مسابقه تقویت مهارت‌های دانش‌آموزان در حوزه فرهنگ و هنری و همچنین تبیین اهمیت انتخابات در بین دانش‌آموزان اعلام شده است.

مسابقه قصه‌گویی توسط کتابخانه سیار طارم برگزار شد

مسابقه قصه‌گویی درباره انقلاب و انتخابات به همت کتابخانه سیار طارم در چند روستا برگزار شد.

قصه‌گویی، کتابخوانی و معرفی شخصیت با همکاری مدارس و کتابخانه بعثت درام و کتابخانه شهید چمران چورزق با ۱۵۴ نفر از اعضا جمله برنامه‌های کتابخانه سیار در روستاها بود.

در این برنامه اعضای کودک و نوجوان با جمع‌خوانی و سفالگری دقایقی رو با شادی و نشاط به دور از فضای مجازی و اینترنت که این روزها مانع فعالیت بچه‌ها شده در محیطی دلنشین در کتابخانه بعثت درام به انجام فعالیت پرداختند.

برگزیدگان جشنواره سرود آفرینش معرفی و تقدیر شدند

آیین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون در زنجان با شرکت ۱۵ گروه راه‌یافته به بخش پایانی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

پس از انتشار فراخوان این رویداد هنری، ۷۰ سرود از گروه‌های کانونی، آزاد و فراگیر (بخش غیررقابتی ویژه مخاطبان با نیازهای خاص) در سامانه جشنواره بارگذاری شد که پس از بررسی‌های به عمل آمده ۱۵ گروه باهم به رقابت پرداختند.

داوری این رقابت‌ها را رباب جز ملکی نژاد مدرس سرود، کیارش میرمحمدرضایی مدرس و داور موسیقی و علی اصغر قربانلو مدرس سرود و شاعر، دو روز در سالن آمفی تئاتر کانون برعهده داشتند.

محورهای موضوعی و اهداف برگزاری دومین جشنواره ملی سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» است سرزمین من (ایران، وطن، پرچم و…)، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نام‌آوران (شخصیت‌های تاریخی و انقلابی)، مراسم و مناسبت‌های ملی و آیینی و آزاد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط